Verzenden & retourneren

We willen jouw winkelervaring zo moeiteloos mogelijk maken. Heb je vragen of kom je ergens niet uit? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe we jouw bestelling verwerken en bezorgen.

Verzendkosten

Geen zorgen over extra kosten! Wij dekken de verzendkosten volledig voor al onze bestellingen. Jouw favoriete sieraden worden gratis bij jou thuis bezorgd, zonder minimale bestelhoeveelheid.

Verzending van jouw bestelling

Zodra je dat perfecte sieraad op onze website hebt gevonden, wil je er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen we ervoor dat jouw bestelling snel en efficiënt wordt verwerkt en verzonden.

Na het plaatsen van je bestelling hebben we 1 - 2 werkdagen nodig om deze te verwerken. Op werkdagen duurt het één werkdag, maar als je in het weekend bestelt, kan het iets langer duren.

Onze belofte aan jou: waar je ook bent, we staan ​​klaar om jouw bestelling snel en betrouwbaar te bezorgen. Houd er rekening mee dat levertijden kunnen variëren afhankelijk van je locatie, maar we streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen. 

 Land Geschatte levertijd
Nederland 7-10 werkdagen
België 7-10 werkdagen

 

Retourneren

Wil jij jouw bestelling geheel of gedeeltelijk terugsturen? Dat is geen probleem. Ergens hebben wij of het sieraad tekortgeschoten en hiervoor willen wij ons excuus aan jou aanbieden. Je kunt jouw bestelling, mits in originele staat en verpakking, gewoon naar ons terugsturen. 

 

Het retourneren van niet-gedragen sieraden

Sieraden die niet in de final sale zijn gekocht, kunnen binnen 14 dagen na levering teruggestuurd worden. De verzendkosten zijn in dit geval voor eigen rekening. 

Stuur ons een mailtje op info@virelle.nl om je retourzending aan te melden en het retourformulier te ontvangenRetouren die niet bij ons gemeld zijn, kunnen wij niet verwerken. Voeg in de mail je ordernummer toe (je ordernummer staat in je verzendbevestiging, check ook even je spam). Graag horen wij ook de reden van je retour, zodat we waar mogelijk verbeteringen door kunnen voeren!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op zodat jij zonder zorgen je order terug kunt sturen.

Let op! Zonder ordernummer en track & trace kunnen wij helaas geen retouren aannemen. Zorg ervoor dat het ordernummer duidelijk op het pakketje of op het retourformulier vermeld wordt en dat de track & trace code van de retour via de mail met ons gedeeld wordt.

 

Is er een fout gemaakt tijdens het productieproces van een sieraad dat je besteld hebt? Dan zullen we samen naar een passende oplossing kijken, zodat jij alsnog met een blij gevoel bij ons kunt shoppen! Neem in dit geval even contact met ons op via de contactpagina.

 

Het retourneren van gedragen sieraden/ sale sieraden

Sieraden waarvan het label is verwijderd of sieraden die gedragen zijn kunnen vanwege hygiënische redenen helaas niet naar ons teruggestuurd worden. Helaas kunnen we ook geen retouren accepteren voor final sale sieraden.

Virelle is niet verantwoordelijk voor sieraden die zijn verloren of gestolen. Daarnaast zijn wij ook niet verantwoordelijk voor sieraden die niet door ons gerepareerd of aangepast zijn.