Retourneren

Wil jij jouw bestelling geheel of gedeeltelijk terugsturen? Dat is geen probleem! Ergens hebben wij of het sieraad tekortgeschoten en hiervoor willen wij ons excuus aan jou aanbieden.

Stuur ons een mailtje op info@virelle.nl om je retourzending aan te melden en het retourformulier te ontvangen. Let op: Retouren die niet bij ons gemeld zijn, kunnen wij niet verwerken. Voeg in de mail je ordernummer toe (je ordernummer staat in je verzendbevestiging, check ook even je spam). Graag horen wij ook de reden van je retour, zodat we waar mogelijk verbeteringen door kunnen voeren!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op zodat jij zonder zorgen je order terug kunt sturen.

 

Let op! Zonder ordernummer en track & trace kunnen wij helaas geen retouren aannemen. Zorg ervoor dat het ordernummer duidelijk op het pakketje of op het retourformulier vermeld wordt en dat de track & trace code via de mail met ons gedeeld wordt.

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Levertijden variëren per sieraad en is afhankelijk van onze voorraad. Doorgaans geniet je binnen 1-5 werkdagen van je nieuwe sieraden. Voor een actuele weergave van je levering raden wij aan de status van je bestelling te controleren op onze Track & Trace pagina.

Heb je een bestelling zo snel mogelijk nodig? Neem dan voordat je bestelt even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Bedankt voor je begrip en geduld!

Ik heb geen bevestiging van mijn order ontvangen.

Geen bevestiging gehad? Kijk ook even in de spam! Hier komt helaas nog vaak de bevestigingsmail terecht.

Kan ik een artikel uit mijn bestelling omruilen?

Soms is het nog mogelijk om een bestelling aan te passen nadat deze geplaatst is. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij de aanpassing kunnen verwerken. Is het omruilen toch niet gelukt? Dan kun je alsnog een nieuwe order plaatsen met het juiste artikel!

Wat moet ik doen als mijn sieraad beschadigd of defect aankomt?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op en stuur indien mogelijk foto's van het beschadigde of defecte artikel. We zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen door een vervanging te sturen of een terugbetaling te regelen!

Zijn jullie sieraden allergievrij?

Onze sieraden zijn nikkelvrij en hypoallergeen, wat betekent dat ze over het algemeen veilig zijn voor mensen met een gevoelige huid. Raadpleeg echter altijd de productbeschrijving voor specifieke details over de materialen.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Voor meer informatie over het retourneren van jouw bestelling verwijzen wij naar onze Verzenden & retourneren pagina.